مشتری وفادار
نوشته شده توسط : داتکو

کارت باشگاه مشتریان یا کارت VIP که به آن کارت هواداری یا کارت وفاداری نیز گفته می‌شود هنوز نقشی اساسی در راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه‌ ها و سایر مجموعه‌ها دارد. کارت وفاداری باشگاه مشتریان (Loyalty Card) وقتی متولد شد که کسب و کارها به اهمیت وجود مشتری وفادار پی بردند.

یک مشتری وفادار:
بیشتر از یک بار از خدمات شما استفاده می‌کند.
شما را به دیگران معرفی می‌کند. (Word of mouth marketing)
کمتر حاضر است خدمات رقبا را امتحان کند.

کارت VIP ( مشتریان ویژه) باعث می‌شود مشتری شما احساس با ارزش و خاص بودن پیدا کند، با هربار استفاده از برند شما از تخفیف بهره مند شود و در نتیجه بارها و بارها به سمت شما بازگردد؛ در واقع آنقدر به شما وفادار باشد که نسبت به برندتان تعصب پیدا کند. تحقیقات نشان داده که برای هر مجموعه، جذب مشتری جدید هزینه‌ای 6 تا 7 برابر بیشتر از نگه داشتن مشتری‌های قدیمی دارد؛ پس ساخت و راه اندازی یک برنامه‌ ی وفاداری مشتریان (Loyalty Program) باعث 60% سوددهی بیشتر خواهد شد.

کارت مشتریان ویژه یا کارت باشگاه مشتریان در عین سادگی، عملکرد مثبتی دارد و به همین دلیل است که هنوز توسط مجموعه‌هایی مثل استارباکس یا برند آرایشی سفورا استفاده می‌شود. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت خود و مخاطب شناسی مشتری، به شکل متفاوتی از کارت باشگاه مشتریان استفاده می‌کند.

مشتری وفادار





:: برچسب‌ها: کارت مشتری , طراحی کارت باشگاه مشتریان , سیستم باشگاه مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: